Hjemmekontor med hjerter på

Dette semesteret har jeg hatt forelesningsfri hver mandag. Det er veldig deilig, for da føler jeg at jeg kan forlenge helga litt. I dag har jeg bakt grove frøscones til frokost. Også har jeg drukket kaffe og sett en episode Gilmore girls på morgenen.

Nå har jeg satt meg til rette ved skrivepulten min på soverommet. Her blir jeg store deler av dagen, nå begynner nemlig eksamenstida å nærme seg med stormskritt. Sånt som gjør lange lesedager litt hyggeligere: Hjerter i kladdeboka fra kjæresten! Også masse kaffe eller te og en tur ut for dagslys og luft midt på dagen. Ha en fin mandag!

16 thoughts on “Hjemmekontor med hjerter på

  1. Lykke til med eksamenslesing. Jeg er veldig dårlig på å konsentrere meg når jeg er hjemme, i alle fall nå som vi ikke har noen pult. Så jeg lenker meg fast på lesesalen. Men med tre gode venner er det ganske hyggelig her også! God mandag, Ine! 🙂

  2. Jeg har også fri på mandager! Da sover jeg litt lenge, spiser frokost mens jeg planlegger uka. Og nå må jeg begynne på ALT som skal gjøres før det kan bli jul. Dette klarer vi fint! Jeg heier på deg ❤

  3. måndagsfri er ein fin ting! sleppe å byrje veka med stress og mas, men heller møte den fine sida av måndagen og gjere halvnyttige ting, som å lese litt grundigare nyheitsreportasjar og lære dei kjekkaste franske glosene.

    ha ei fin veke, og lykke til med eksamenslesinga 🙂

  4. Å Ine, jeg får bestandig lyst på nybakte scones når jeg er innom her! Kan ikke du dele din beste oppskrift på scones? (Kanskje du har gjort det allerede, nå skal jeg lete litt rundt her inne:)

Legg igjen en kommentar

