Om å myse litt mot sola

Nå har jeg akkurat vært en tur i Botanisk hage for å hente litt energi fra sola. Jeg har kanskje nevnt før at Botanisk hage er et av mine favorittsteder i Oslo? Vi bor noen få hundre meter unna, og jeg liker å tenke på det som hagen vår.

Dagens høsttips fra meg: Prøv å få litt dagslys i ansiktet hver dag. Ta en tur ut for å kjøpe en kaffe, gå en runde i skogen, sitte på en benk eller bare myse mot sola. Om man så bare har tid til ti minutter, tror jeg de ti minuttene er kjempeviktige. De er det i hvert fall for meg.

15 thoughts on “Om å myse litt mot sola

  1. Åh, jeg hadde også lyst på Botanisk Hagetur idag. Det er for lenge siden jeg har vært der nå, men det er et stykke dit fra oss. Måtte sette meg på terrassen da sola skinte på den, og myse litt. Var nydelig! Fine bilder forresten!

  2. Åh, høstsol! Fineste sola.
    Skulle ønske jeg hadde en botanisk hage like rundt hjørnet, på sett og vis har jeg jo forsåvidt det i og med at jeg bor likeved en stor skog.

    Uansett, ha en kjempefin dag videre!

  3. Det er faktisk veldig sant. Dagslys og frisk luft (gjerne med litt sol) hjelper på humør, energi, til og med på livsfølelsen! Synes nå jeg da. Alt kjennes enklere ut å håndtere etter en rusletur ute. Og særlig i vakre Botaniske hage. Første året mitt i Oslo var hovedinngangen dit vis a vis ytterdøra mi. Savner «hagen min» kjempemasse:)

  4. Så flott du har fanget solskinnet! Jeg liker bildene dine veldig godt. De har en helt egen stemning:-) Og takk for godt råd. Det tror jeg på!

    God kveld fra Karianne:-)

  5. Jeg har faktisk aldri vært i Botanisk hage, men vil vil! Med baby som liker å bli trillet i søvn blir det en del dagslys på meg, men skal jo snart tilbake i jobb og da tar jeg med dit tips!

    Ang. Karlstad så vet jeg ikke om du kan slenge på en ekstra lenestol, men man burde jo det, eller? Nei ikke vet jeg, det er mannen her som monterer dette…

    Liker godt fargene i bildene din.

    Ha en fin helg:)

Legg igjen en kommentar

