Litt lørdagsfri

For å feire at min første eksamen er overstått, og for å gjøre noe fint etter å ha sittet inn med den eksamenen i fire dager, spiste Ståle og jeg frokost på The Nighthawk Diner i dag. Blåbærpannekaker, så klart! Fra morgenen av var det skikkelig ruskevær, og det så ut som dette var en sånn dag der det ikke skulle bli lyst. Derfor drakk vi to kaffekopper hver for å våkne.

Etterpå gikk vi nedover Markveien, og da tittet plutselig sola frem. Så deilig! Vi snuste litt etter julegaver, jeg snuste litt etter vinterkåpe. Vi fant begge deler!

Jeg har lett etter en passe søt, passe damete og passe varm kåpe lenge. Derfor ble jeg veldig fornøyd da jeg fant denne på Lindex til halv pris. Pelskanten er fullstendig fusk, selvfølgelig. Og faktisk veldig varm og deilig. Gleder meg til å bruke denne over fine kjoler utover vinteren!

Det var dagens utflukt og pause fra eksamenslesing. Jeg har fire dager på meg før neste, så resten av helga skal brukes til å lese, lese, lese. Men det er veldig deilig – og viktig – med et lite avbrekk fra bøkene. Etter en god pause er det også lettere å jobbe effektivt. Nå sier jeg klar, ferdig, les til meg selv, og god helg til alle dere fine som titter innom.

16 thoughts on “Litt lørdagsfri

  1. Så koselig bilde av dere to<3! Frokost på Nighthawk ja.. det må vi bare få ut fingeren og få til snart, Åsmund og jeg. Har sett den kåpa der i butikken; veldig fin!

  2. Fint, fint, fint! Dere er søte, og du hadde fortjent en slik frokost i dag. Og gjett hvem som fikk veeeldig lyst på en sånn kåpe nå, sukk, den var perfekt! ❤

  3. Så koselig kjærestebilde! Kåpen er kjempefin, kanskje jeg får sett den live om ikke så lenge 🙂
    Bloggen din er et fint avbrekk i min eksamenslesing, hihi. Ha en fin søndag!

  4. Hjelpemeg, og deg har jeg ikke oppdaget før!? For en bloggskatt du er 🙂 Jeg fant deg inne på bloggen til Maren (puddersky), og ble fanget ved første innlegg (Hurra for pysj, tøfler og godt lesestoff i romjula, OG for fine kjoler)..
    Når jeg leste dette innlegget fikk jeg plutselig en savneklump i magen, etter Oslo, etter kjærestetrasketurer på løkka og funn av skatter..
    Håper du har en fin Luciatirsdag, og koser deg i førjulstida! Og takk for inspirasjon, god lesning og stemningsfulle bilder. Deg skal jeg følge videre, hei på deg 🙂

Legg igjen en kommentar

