Endelig

På torsdag hadde jeg årets siste eksamen, og endelig ble det juleferie! De siste ukene har det vært mye stress – som det gjerne blir i eksamensperioden – og nå er det utrolig deilig å la skuldrene senke seg. Sakte men sikkert – jeg merker at stresset sitter litt i enda.

De første dagene med ferie har jeg brukt til å kose meg masse. Jeg har møtt venninner på kafé, spist risengrynsgrøt med Ståle, skrevet julekort, handlet julegaver, vært på Gimle parfymeri og premiert meg selv med en skikkelig fin neglelakk, laget pizza, sett på film og Gilmore girls, lest i tegneserieutgaven av Pride & Prejudice, tent kongerøkelse, hørt på James Taylor og spist makroner.

Denne helga jobber jeg i fjøset på museet, og i morgen kveld skal jeg fly til Harstad, hvor kjærestefamilien bor. Så nå skal jeg pakke bøker, julegaver, varme klær, myke klær og finklær i kofferten.

Håper dere har en fin fjerde adventshelg! Jeg er så glad for hver og en av dere som titter innom.

15 thoughts on “Endelig

  1. Jippi for endelig å ha ferie, pysjen venter! Hihi.

    Og du, når du engang nevnte at du ville «tvinge» meg litt til å lese mer tegneserie, så vil jeg selv foreslå den der, altså!

    Ha noen riktig fine førjulsdager, begge to!

  2. Hurra for ferie! Du er flink til å kose deg, og det er vel fortjent. Det var hyggelig å sees i går, selv om jeg var halvopptatt, og jeg håper lørdagskvelden din ble fin!

  3. Det er ingenting som er så befriende som å endelig være ferdig med eksamen og kunne ta fatt på alle de fine tingene en har forsømt. . Ønsker deg en forunderlig jul!

Legg igjen en kommentar

