Blomster, tyll, perler og stjernestøv

Nå er det nesten nøyaktig fem måneder til Ståle og jeg skal gifte oss! Fem måneder – det er ikke så lenge. Jeg har begynt å glede meg, og er fremdeles ikke stressa. Dette skal jo bli gøy! Og romantisk og fint. Så langt har jeg ikke kikka noe særlig i bryllupsmagasiner, rett og slett fordi jeg synes de er ganske kjedelige. Men på Internett er det mye fint å finne! Her kommer noen av mine Etsy-favoritter for øyeblikket.

Hvit blomsterkrans og blomsterkrans i rosa og magenta.

Hårbånd i tyll med broderi og perler.

Vintage perleveske. Som en liten sky, nesten.

Gifteringer i resirkulert gull og giftering med stjernestøv i resirkulert gull.

23 thoughts on “Blomster, tyll, perler og stjernestøv

  1. Når skal dere gifte dere? I følge mobil appen min er det 5 måneder og 7 dager igjen til vårt bryllup! Har ikke planlagt så himla mye enda, men det viktigste er i boks 🙂 Blir rundt 20-30 gjester, så stresser ikke så med det. Blir nok bra uten for mye stress i forkant… Eheh, håper jeg 😉 Har funnet noen nydelige smykker på Etsy som jeg har lyst til å bestille til den store dagen. Lykke til med planleggingen 🙂

    • Vi skal gifte oss på St. Hansaften. Vi har også det viktigste i boks, og fokuserer på å ha det gøy mens vi planlegger. Og stresse minst mulig! Lykke til med planlegging dere også!

  2. Så nydelig bryllupsinspirasjon. Rosa, perler og skyer, jeg tror ikke det kan bli bedre, jeg. ❤ Jeg er så glad på deres vegne!

  3. nå fikk jeg lyst til å gifte meg også – så fine fine bilder. det kommer sikkert til å bli helt fantastisk – jeg gleder meg til å lese / se mer om det 🙂

  4. Nydelige ting. Du kommer til å bli så fin!! Lykke til med planlegging – lurt å ha som mål å ta det med ro. Mitt råd er å spre oppgavene fremover så mye som mulig. Litt her og litt der, da kan man slippe unna uten for mye stress.

  5. åh, smeltar av desse bileta. det høyrest fantastisk ut å ha eit bryllaup å planlegge, med alle dei fine, romantiske tinga. ikkje viss det blir stress og mykje å gjere, då.

  6. ser dessverre ikke bildene dine (mac, altså..), men så utrolig spennende at det bare er fem måneder igjen! hihi, blir litt knisete av sånne bryllupsting, jeg.

    • Oi, så rart! Jeg har lastet dem opp på vanlig måte. Hvis du vil se hva det er bilde av, er det bare å følge lenkene – de går til hver sin ting på Etsy. (:

  7. Mye fint! Har sett på de blomsterkransene selv (skal gifte med i mai!). Lykke til med alt! 🙂

  8. Hjelpemeg, så nydelig! Det er 7mnd til vi gifter oss, og jeg har allerede begynt å glede oss. Vi gifter oss i vakre Lofoten, og jeg tror det blir magisk uansett ❤
    Som du skriver, jeg tror det er viktig å kose seg med planleggingen og ikke stresse. Tenk hvor fint det er – vi skal gifte oss!
    Jeg tror du blir vakker brud 🙂

Legg igjen en kommentar

