Mandagsfint

Når min kjære kommer hjem med en bukett roser, bare sånn fordi.

17 thoughts on “Mandagsfint

  1. Ååå så snill han er. Han må du ta godt vare på.

    Har du foresten en yndlings cafe`?
    Jeg skal ha med meg dattern min på 7 år til Oslo på jente tur i helga så da blir det tid til litt cafekos.

    Ha en finfin uke.

    • Det er mange fine kaféer i Oslo! I sentrum liker jeg best Stockfleths i Prinsens gate 6. De har god plass, god kaffe, te og kakao og veldig gode bakevarer. Kos dere på jentetur!

  2. Det gleder meg at du har en fin mandag, med blomster! Her hjelper det lite med blomster og ikke en gang sjokoladekake, når man har 3000 velvalgte ord å skrive til neste mandag…

Legg igjen en kommentar

