Sånt som skal gjøre februar fin

(Terese Blå.)

♥ Scones til fine frokoster.

♥ Søndagsmiddager sammen med Synne, Jonas, Ståle og kanskje noen fler.

♥ Pensumlesing på kafé. De dagene t-banen er for full, Blindern er for stort og jeg trenger at en god kopp kaffe redder dagen.

♥ Kakao med krem.

♥ Film på kino. Jernkvinnen, i alle fall. Og sikkert en til. Filmtips?

♥ Skiturer i Oslomarka med noen jeg liker godt.

♥ Dra på stevnemøter med Ståle, for eksempel middag på New Anarkali eller boksniffing på Tronsmo med ta-med-kaffe til.

Habibi av Craig Thompson. Jeg har venta på den helt siden jeg leste Blankets for tre år siden. Endelig står den i bokhylla vår!

♥ Oscar-utdeling. Hvis jeg klarer å holde meg våken, skal jeg se den. I pysjen, inspirert av Glamourbibliotekaren.

♥ En tur til Hamar for å være sammen med mamma, pappa, lillebror og Pus.

♥ Fuglene som besøker fuglemateren vår. Hittil har vi hatt besøk av små, fine kjøttmeis.

♥ Sesong 2 av Gilmore girls, som jeg synes er en av de aller morsomste.

♥ Funderinger over hva slags gifteringer vi skal ha.

♥ Pizza og Game of Thrones på fredagskvelder.

♥ Ridetur med Tordis i Kongeskogen.

♥ Kaffi med fine folk på Blindern.

♥ Den ekstra dagen, den 29., som jeg har lyst til å bruke til noe ekstra fint.

Har dere noen fine februarplaner?

25 thoughts on “Sånt som skal gjøre februar fin

  1. Det høres ut som.du får en fin februar. For utvidelse av kino-lista de, bør du se Muldvarpen. Den er så bra.

  2. Gode planer, Ine 🙂 Jeg vil også anbefale Muldvarpen (MYE kulere originaltittel: Tinker Tailor Soldier Spy), Gary Oldman er eminent. Dessuten tror jeg The Descendants er bra, den skal i alle fall jeg se ved første høve.

  3. Det passer forøvrig bra å se Muldvarpen/Tinker Tailor Soldier Spy siden du har pysj & Oscar planer. Gary Oldman er jo nominert til beste mannlige hovedrolle hvis jeg ikke husker helt feil.

  4. Takk som spør!
    Jeg skal på hytta i vinterferien med barna. Gå på ski.
    Studere på mitt nye studium Coaching og Ledelse som jeg DIGGER!
    Høre sønnen min spille fiolinkonsert.
    Spille tennis.
    Blogge om en ny bok i Bokbloggturneen for Cappelen Damm.
    Få manikyr og hudpleie.
    Og så skal jeg helt sikkert lage en haug med middager, passe på at barna har ulltøy og luer og votter og tørre vinterstøvler hver morgen, gjøre Yoga, rocke med rockeringen min, meditere, og gå mer på ski.
    Jeg skal bade i sjøen i morgen søndag og de andre søndagene jeg kan sammen med de andre smågale jentene i Åsgårdstrand Damekurbadforening for sinnsroens fremme!
    Drikke gode kafekopper både her og der.

    God lørdag og februar til deg Ine!

    Ellen

  5. Denne måneden blir så fin! Nå snør det igjen, på toppen av alt! Jeg er hjemom for å spise og puste midt i en superduperkjempetravel helg, men neste helg skal jeg tilbringe i Irland, så det veier opp. Gleder meg til søndagsmiddagene i februar!

  6. Det høres ut som en helt perfekt februar:-)

    Jeg skal feire bursdag, min egen og min søsters, kose med gutta mine, møte spennende kunder forhåpentligvis, glede meg mer til våren, bruke et rødt skjerf jeg har bestilt meg, og lese, blant annet.

    Craig Thompson er en ny forfatter for meg. Leste litt om boka du nevner. Den høres spennende ut!

    God lørdag fra Karianne

  7. Jeg skal, om jeg klarer, prøve komme inn i en helt normal hverdag i Kairo, og gleder meg veldig til det! (Selv om å drikke kaffe med mennesker på Blindern også høres veldig, veldig allright ut.)

  8. no snudde du rundt på februar slik at eg jammen trur at det blir ein fin månad likevel! eg er lei av vinter, men jaggu kan februar vere fin likevel. TAKK !

  9. Jeg får besøk av et vennepar (hørtes veldig voksent ut) fra Norge denne uka, så er det London Fashion Week, og så kommer storebror på besøk og vi skal se Noel Gallagher. Februar blir fin! 🙂 Og så er det Valentines Day!

Legg igjen en kommentar

