Sånt som har fått meg til å smile i det siste

❤ Gjærdeig til heving, og lukten av nystekte boller i leiligheten.

❤ De tre fuglene som besøker fuglemateren vår. To kjøttmeis og en blåmeis.

❤ Ståle.

❤ Hunder med røde regnsokker og Marius-genser.

❤ Lyset som har kommet tilbake, og å myse mot sola med kaffe i hånda før forelesning.

❤ Nyklippet hår.

❤ Bryllupspusling. Nå holder jeg på å lage bryllupsblogg der folk kan finne svar på det de lurer på og andre fine ting (jeg kan vise dere når den er ferdig).

❤ Alle de fine kommentarene dere skrev under forrige innlegg. Takk!

15 thoughts on “Sånt som har fått meg til å smile i det siste

  1. Jeg synes du burde skrevet at verden er så vår-aktig også, selv om det bare er slutten av februar. I dag var det alt for varmt til å gå med vinterjakke.

    Gleder meg til å se bryllupsbloggen, da! Tipper din blir fin, og ikke tacky som allle andres.

  2. Så morsomt at du planlegger egen blogg om bryllupet! Dessuten roper jeg høyt hurra for gjærbakst når det skal være, og for sol og kaffe og den deilige frisør-følelsen!

  3. Synes at det er fint at du finner deg mange ting som du kan glede deg over. Gleder meg også mye over lyset som er kommet. ♥ Selv om jeg ikke skal gifte meg med det første (eller noensinne), så synes jeg du skal ha bryllupsblogging også.

Legg igjen en kommentar

