Til å ha i håret

Jeg har lett etter den perfekte hårpyntet til å ha sammen med brudekjolen min en stund. Og jeg finner – det er nemlig mye fint der ute! Jeg synes Etsy er det beste stedet å lete; her finnes et stort utvalg av nydelige, håndlagede ting. En av de fineste Etsy-butikkene jeg har kommet over er Sibo Designs. Her er noen favoritter derfra:

Håndlaget blomst i silkeorganza med bittesmå perler og smykkesteiner. Søte hårnåler med swarovskikrystaller.

Enkelt og fint: Silkehårbånd med swarovskikrystaller.

Hårbøyle med silkerose og fjær.

Hva synes dere? Jeg heller mot den hvite blomsten eller silkehårbåndet, men jeg synes det er vanskelig å bestemme meg.

23 thoughts on “Til å ha i håret

  1. Vakkert! 🙂 Jeg elsker blomster, men kjøper heller hårbøyler fordi jeg er så fæl å miste blomstene, og så er det så utrolig irriterende å miste fine dyre ting.

  2. Den nederste var utrolig fin da! Blir helt sikkert fint i ditt mørke hår 😀 Men, det kommer jo litt an på resten av fargene, f.eks. i brudebuketten.. 🙂

  3. Den hvite øverste definitivt! Eller en som er lik i en annen farge enn hvit! Kjolen du har valgt er så klassisk og stilren at det vil gjøre seg med noe på denne størrelsen i håret. – -Motejournalisten har talt 😛

  4. Og etter å ha sett flere sesonger av «My big fat Gipsy wedding» vil jeg kalle meg ekspert på hva man ikke burde ha i bryllup….

    • Haha, og jeg som tenkte å gå for havfruebryllup! Men ja, blomsten er superfin. Men jeg liker silkebåndet omtrent like godt. Får tenke litt på saken. Og selvfølgelig veier motejournalistens ord tungt (:

  5. kvit blomst synst eg! føler at hårbøyler og hårband alltid gjør ondt eller sklir av. den blomsten var så fin at eg nesten kunne gifta meg kun på grunn av den, liksom.

Legg igjen en kommentar

