Ferie og franske sko

I går hadde jeg siste dag i praksis – endelig påskeferie! Selv om jeg har hatt det veldig fint, er det godt å være ferdig. Mest fordi jeg har stått opp halv seks nesten hver dag de siste fire ukene, og litt fordi jeg er lei av å tilbringe to timer av dagen på buss. Nå blir det ekstra fint med rolige morgener, jeg har planer om å bruke minst en time på frokost hver dag!

Dere husker kanskje at jeg nevnte et par sko for noen uker siden? Forloveren min og jeg var en runde i skobutikker for å se etter brudesko, og jeg falt pladask for de første skoene jeg så. Jeg har tenkt på dem i en måned og vært der flere ganger for å prøve dem. På onsdag bestemte jeg meg for at det måtte bli dem. La meg presentere mine brudesko:

Tangoinspirerte sko fra fine, franske Repetto! De passer perfekt til kjolen min, og har akkurat passelig høye hæler. Jeg gleder meg sånn til å bruke dem!

Apropos bryllup – nå skal jeg snart ta på meg finkjole og feire bryllupet til svigersøster og mannen hennes. Det blir fint!

18 thoughts on “Ferie og franske sko

  1. Åh Ine, de var akkurat like nydelige som jeg hadde sett for meg! Jeg tror det var meningen at det skulle bli de og deg. Håper du får en ordentlig fin helg, det er ekstra velfortjent nå! ❤

  2. Helt nydelige sko! (Jeg må innrømme at jeg kjøpte de samme selv, etter at du røpet hvor du hadde funnet dem. De var jo perfekte, helt enkelt!)

    Ønsker deg fortsatt god bryllupsplanlegging! (:

    • Takk! Ja, jeg tenkte hælhøyden var passelig. Er på utkikk etter et par ballerinasko eller lignende jeg kan ha i reserve i tilfelle jeg blir veldig sliten i føttene, men det må være noen som både passe til kjolen og kan brukes senere. (:

Legg igjen en kommentar

