Tirsdag

{Tulipaner på kjøkkenbordet}

{Frokostscone og kaffe}

{Kirsebærblomster i bakgården}

På en litt trøtt tirsdag er det ekstra viktig å samle på fine hverdagsgleder! Jeg hadde en travel helg med jobb og mange planer, så nå kjenner jeg at det er godt å ta det litt med ro. I dag har jeg vært på skolen, hatt kaffepause(r) med Karen, tatt en blund og spist et lass meg grønnsaker til middag. Planen for kvelden er å ta en skikkelig våropprydning i noen skap på gangen som har vært kaossone i flere måneder. Ønsk meg lykke til – og legg gjerne igjen tips til morsom ryddemusikk i kommentarfeltet! Håper dere har det bra!

14 thoughts on “Tirsdag

  1. Hallooo! Du glemte å fokusere på bildene i bakgrunnen der. Fine! Jeg digger Janis Joplin når jeg rydder. Eller The Who. Eller noe annet 60-70-talls. Kaaanskje Jefferson Airplane og.

  2. Ser ut som en flott tirsdag, håper ryddekvelden ble ålreit og effektiv og litt koselig også! Det dukker jo alltid opp noen minner når man tar slike ryddesjauer. Blåbærsconen ❤

Legg igjen en kommentar

