Peoner på papir

Nå tenkte jeg at de som har lyst skal få ta en titt på bryllupsinvitasjonene våre! Vi har bestilt dem fra two for joy paper studio på Etsy. Bianca, som har laget invitasjonene, er superflink, og i tillegg veldig hyggelig og profesjonell. Tommel opp!

Fordi peoner er kanskje verdens peneste blomster valgte vi denne invitasjonen. Vi er veldig fornøyde!

Både invitasjonen og konvolutten er i resirkulert papir. Vi synes det var fint å kunne velge det. Man kunne få med noen veldig søte svarkort, men for å spare litt penger og papir droppa vi det. Selv om det ville vært veldig hyggelig å få postkassa full av svarkort med peoner på!

17 thoughts on “Peoner på papir

  1. Så utrolig fin den ble, Ine! Og veldig hyggelig at dere skal ha bryllupsfesten på Bøndsen!! 🙂 🙂

    Nå er det ikke lenge til du står hvit brud!

  2. De er sååååå fine og vi er så heldige som fikk en i posten! Nå er jeg på jakt etter fin kjole til bryllupet! Gleder meg sånn! Ha en fin helg, fineste kusine! 🙂

  3. Åh, så nydelige de er! Og så stas at dere skal gifte dere på sankthansaften, håper det blir den perfekt tidlige sommerdag 🙂 Jeg husker hvem mamma’n din er fra et tidligere innlegg (og altså hvilket yrke hun har), er det hun som skal vie dere? Jeg og mannen var så heldige å bli viet av tanta mi, det var helt spesielt, altså. 🙂

  4. Superfine invitasjoner, liker at de ikke er som alle andre med sølv løkkeskrift og et monogram:)

    Jeg gifter meg helga etter, så satser på fint vær for oss begge:)

Legg igjen en kommentar

