Fem ting denne uka

En Hjemmeeksamen mandag til onsdag. Om humanisme, som jeg synes er veldig spennende.

To Frisørtime. Litt for å feire sommerferien, mest fordi jeg virkelig trenger en klipp.

Tre Kusine Lisabeth er i byen. Selv om jeg kanskje ikke får sett henne før eksamen er unnagjort, er det fint å vite at hun er i samme by som meg. Vanligvis er hun nemlig på Nordmøre.

Fire Prosjekt Pynt, som jeg har tenkt at dere skal få se litt mer av.

Fem På onsdag er det nøyaktig én måned til Ståle og jeg gifter oss! Litt surrealistisk, men mest av alt superfint. Sommerfugler i magen!

13 thoughts on “Fem ting denne uka

  1. Det var sannelig fem fine! Så godt å høre at du er fornøyd med oppgaven. Lykke til med eksamenen! Det passer jo bra at du er ferdig til onsdag, på én-måneds-forskudds-bryllupsdagen deres. Jaaaa, det finnes.

  2. Lykke til med hjemmeeksamen, Ine! Jeg har hjemmeeksamen selv, mandag-torsdag, og er også kjempe fornøyd med oppgaven! 🙂

  3. En måned! Tida flyr. Men det er jo litt bra og, så kommer ferien fortere.
    Jeg og massevis av prosjekter jeg skal sette i gang med da, blant annet heklagrisen. Og dra på IKEA. Og klippe håret sammen med mamma. Og drikke vin med naboene/samboerne på balkongen mangemange kvelder hele sommeren (er forsåvidt godt i gang med det allerede, vin er veldig bra i eksamensperioden – man blir jo så glad av det). .

  4. Jeg liker så godt å lese disse listene dine, for lister med fine ting er det beste som finnes. Lykke til med eksamen kjære deg, jeg heier!

Legg igjen en kommentar

