Sommerferie

{Hjemmekontor}

{Motivasjons-is}

{Iskaffe i parken}

Etter tre dager med skriving leverte jeg eksamenen min i ettermiddag. Det har gått fint, men det var veldig deilig å levere den fra seg. Nå har jeg sommerferie noen dager før jeg begynner å jobbe. Jeg innvia ferien med iskaffe og bok på et pledd i parken, før jeg traff min fine kusine Lisabeth og var sammen med henne resten av dagen. De neste dagene har jeg planer om å gå med shorts og sandaler, ligge på et pledd i Botanisk hage, lese bøker som ikke er pensum, pusle med bryllupsgreier og generelt nyte livet, sommeren og å ha fri!

I kveld har jeg trukket vinneren av regnværskonkurransen, og det ble Martine G! Send meg en mail med adressen din, så får du snart pakke i posten. Takk for alle de fine bidragene deres, forresten. Nå gleder jeg meg egentlig litt til neste gang det regner.

15 thoughts on “Sommerferie

  1. Gratulerer med overstått eksamen! Det er en deilig følelse….. Nå har sommeren kommet og du kan nyte fridagene dine. Du fortjener det beste nå! Varm klem og lykke til med bryllupsforberedelsene 🙂 Var sommerklem

  2. vel blåst! håper du får en fin ferie
    likte hjemmekontoret, bildene på veggen ser så fine ut. Mulig å få se et bilde hvor de er enda mer synlige?:)

    • Jeg er veldig glad i de bildene! Det er faktisk bare postkort som jeg har ramma inn. Kan prøve å få tatt et bedre bilde av dem snart, i mellomtida kan du sjekke ut http://janefoster.co.uk/, det er fra henne jeg har kjøpt dem. Vi har et par store prints fra henne også, de er superfine.

  3. Gratulerer, jeg skal levere min nå øyeblikkelig også er det bare å leseleselese til ny eksamen. Hjemmekontoret var fantastisk fint! Jeg er misunnerlig på den brede vinduskarmen deres! 🙂

  4. Hurra! 😀 Gratulerer så masse med innlevert eksamen og sommerferie – jeg kommer etter på torsdag om ei uke 😉 Jeg skal ta med meg bøkene mine og legge meg under sola nå, det er virkelig ikke ille å være student om dagen når man har så fint vær 🙂 Ha en fin dag 🙂

  5. Gratulerer! Velfortjent med ein ferie no.
    Forresten, trur du har det finaste heimekontoret eg har sett.

  6. Hei! Gratulerer med ferdig eksamen! Veldig fint hjemmekontor! 🙂 Likte kontorpulten, hvor er den fra, tro? 😉 God helg!

  7. Gratulerer med levert oppgave! 🙂
    Vet du hva, du er så fin? Denne bloggen har blitt en av mine favoritter.. Jeg får en god følelse når jeg kommer inn her 🙂 Bare så du vet det

Legg igjen en kommentar

