Fint siden sist

  • Å ha fri! Og spesielt: Å ha fri sammen med Ståle!
  • Å sitte på et pledd i parken med verdens fineste venninne. Drikke iskaffe og prate så mye at vi ikke får lest et ord i bøkene våre.
  • Å våkne tidlig av meg selv, ikke fordi vekkerklokka ringer.

  • Formiddagsdrink (uten alkohol!) på Aku Aku, servert av Ingvild, som det var lenge siden jeg hadde sett.
  • Say Yes to the Dress, Bridesmaids, pastasalat og rabarbrapai med fine jenter en lørdagskveld. Klassisk jenting!
  • Å kjøpe Snickers-is for 11 kroner på 7-Eleven, og spise den i parken.

  • Kaffe på Bistro Brocante med enda noen fine jenter, på en sånn kveld som man vil at aldri skal ta slutt.
  • Denne YouTube-videoen.
  • Å vinne sminke fra MAC og en novellesamling jeg har ønska meg skikkelig lenge i en konkurranse hos Ulrikke. Heldig!
  • Filmen Another Year av Mike Leigh, som var fantastisk og veldig trist.

Har dere gjort noe fint siden sist?

10 thoughts on “Fint siden sist

  1. jeg har råklint, bada i akerselva, spilt så mye ukulele at huden flasser av og herdes, ommøblert i leiligheten, vært på kino med pappaen, drukket en psychodeilig iskaffe, og jogget.

    aku aku er flott. en gang var jeg der og drakk en slik enorm vulkandrink. delte den med to andre. groovy!

  2. Så deilig! Jeg er i Tromsø, og i går var vi i dåp i Harstad. Nå er det snø og to grader, men vi koser oss inne med te og kakerester. Håper jeg ser deg snart igjen! Ha en fin mandag!

  3. Herleg! Og gratulerer. Den boka er bra.
    – sete i solveggen med bok og solbriller
    – vore på setra
    – grilla fem dagar på rad

  4. Deilig! Jeg har også ferie – og det er fantastisk. Og faktisk ikke hatt et slik «vakuum-følelse» etter at jeg ble ferdig med eksamen. Kanskje fordi det har vært så mye fint. I helgen var ektemannskjæresten og jeg på sykkeltur i Nordmarka med innlagt besøk på hytte med treretters middag, bading og kajakkpadling. Vi har jammen rukket å ommøblere litt (men ikke rydde!) og vært i parken. 🙂 … Rydde kan jeg gjøre når det regner til uka! God uke! Ps. Blir inspirert over hvor delikat bloggen din er. Estetikk i hverdagen. 😉

    • Nyt ferien, så deilig! Vi sparte all rydding til i dag, men nå går det jammen unna. Fint det også. Og tusen takk for gode ord!

  5. Kjære vene, så fint det er å ha fri SAMMEN 🙂 pinsehelgen var bare perfekt, den..
    Feiring av bursdag, være sammen med gode venner og fin familie. Iskald corona med lime. Isbiter. Melon. Se planter og trær blomstre i egen hage. Klippe gresset. Gå i brudeskoene. Fylle ut erklæringsskjema for brudefolkene (!) 🙂

  6. For en fin blogg du har! Ramlet tilfeldigvis innom denne bloggen, og her var det så trivelig å være at jeg kommer til å returnere. Rett og slett en blogg å bli glad av 🙂

Legg igjen en kommentar

