Radiolykke

Min absolutte favorittdesigner er Orla Kiely. Jeg er innom nettbutikken for å vindusshoppe hele tida, og gleder meg til den dagen jeg skal kjøpe meg en av Orla Kielys fantastiske kjoler (det får vente litt). Gleden var derfor veldig stor da jeg kom hjem fra jobb i ettermiddag, og verdens fineste radio sto på kjøkkenbenken! Min kjære har vært på ferde, og selv om jeg visste litt at han hadde kjøpt radioen, var det en skikkelig fin overraskelse at den sto og venta på meg akkurat i dag. Nå står radioen på kjøkkenhylla, der den spiller jazz med god lyd og er skikkelig, skikkelig fin.

Radioen er forresten en Pure Evoke, og den kan kjøpes her (den er på salg!).

13 thoughts on “Radiolykke

  1. Oi, det skal være sant! … For nå kommer maken radio til å skape god stemning hjemme hos meg om noen dager! 😀 SÅ fabelfantastisk fin! Gleder meg! (Har lenge lett etter den perfekte radioen – og her var den.) Gratulerer til deg også, og takk for tips! 🙂

  2. Å, jeg er forelska! Hadde ikke hørt om Orla Kiely før jeg snubla over utrolig mye fint i Dublin i vår, og den radioen der er noe av det fineste jeg har sett, tror jeg!

  3. Hvilken radiokanal liker du å høre på?
    Vil ha finne en kanal som spiller fin og rolig musikk

    • Jeg hører på NRK Jazz, P2 og NRK Gull, stort sett. Siden vi akkurat har fått radio, har jeg ikke så god oversikt enda. Skal melde fra om jeg finner en radiokanal med fin og rolig musikk, er på utkikk selv!

Legg igjen en kommentar

