Tilstandsrapport

Leiligheten vår har blitt verksted for diverse diy-prosjekter, og jeg starter hver morgen med å ha en liten nedtelling for Ståle – i dag tidlig var det fire, tre, to, en, kirkeklokker! Det har enda ikke gått helt opp for meg at jeg skal gifte meg på lørdag. At det nå bare er fire dager til Ståle og jeg skal gå sammen ned midtgangen i kirka, si ja til hverandre og feire kjærligheten sammen med venner og familie, er nesten uvirkelig. Og stort. Og veldig, veldig fint!

Det meste av forberedelser er i boks, nå gjenstår det bare noen detaljer. I morgen tar Ståle og jeg toget til Hamar, og på torsdag og fredag blir det storinnrykk av tanter, søskenbarn, venninner, bestemødre og andre som vil hjelpe til. Det blir så koselig!

13 thoughts on “Tilstandsrapport

  1. Å, nyt dagene! Sug til deg alt av kjærlighet og velvilje fra venner og familie i dagene før bryllupet, det er stort 🙂 Lykke til med ordne-fikse-innspurt!

  2. ÅÅ så stas, nå kjente jeg litt ekstra kil i min mage. det er liksom ikke så lenge igjne til det bare er fire dager igjen til vårt bryllup! dere får kose dere masse og nyte det hele. Tenk at det braker løs nå! håper på å få se litt bilder etterhvert 🙂

  3. Å, lykke til og gratulerer på forskudd, kjære Ine!!!

    Dere har såååååå mye å se frem til!! Både dagen, tiden som nygift og tiden som «vanlig» gift;) Bryllupsdagen er helt klart en av de beste i mitt liv – man er omgitt av alle man er glad i, man har aldri sett bedre ut og man feirer kjærligheten sammen med den man liker aller best. Det kan jo ikke bli bedre. Gleder meg til rapport!!

  4. Oioioi så spanande! Stopp opp så ofte du kan og NYT augenblinken. Det skulle eg ynskje eg hade vore flinkare på då eg skulle til alters. Slike dagar er alt for fine til at dei skal forsvinne i stresserier.

Legg igjen en kommentar

