Fin frokost

De siste ukene har det vært mye jobb og mange forberedelser, og da er det lett at dagene går litt i ett. Man kan fort glemme å utnytte alle mulighetene for små gleder som hverdagen byr på. Så i dag tidlig bestemte jeg meg for å lage en skikkelig fin frokost, for det har jeg ikke gjort på en stund. Jeg rørte sammen en improvisert pannekakerøre av det vi hadde i hus, og dekket et fint bord.

Det ble små bananpannekaker med rørsukker og kanel.

Og kaffe i våre fine, nye kaffekopper. De var en bryllupsgave på forskudd fra gode kolleger på Norsk Folkemuseum. Så koselig! Med NRK Jazz i bakgrunnen, levende lys og vakre roser på bordet ble det en riktig så fin onsdagsfrokost.

Fortsatt god onsdag, alle sammen!

7 thoughts on “Fin frokost

  1. Å, så herlig! Godt dere tar dere tid til kos 🙂 De koppene har vi i museumsbutikken jeg jobber i også, jeg har sikla på dem i månedsvis. Jeg vet jeg kommer til å gi etter i løpet av sommeren 😛

Legg igjen en kommentar

