Elleve snapshots fra Göteborg

Som nevnt i forrige innlegg glemte jeg å ta med minnekort til kameraet på tur. Da er man litt ekstra glad for å ha en telefon som tar ganske fine bilder! Her kommer noen snapshots fra vår mini-bryllupsreise til Göteborg:

Hotellet vårt sett fra andre siden av elva. Vi bodde på Hotel Flora, som virkelig kan anbefales. Perfekt beliggenhet, passelig størrelse, fine rom, god frokost og veldig hyggelig betjening.

Reiselektyre. Jeg rakk så klart ikke å lese alt, men fint å ha litt å velge mellom. Det ble mest En dag, og jeg liker den kjempegodt!

Herr og fru i sola. Vi hadde fint vær nesten hele tida!

Inngangen til en av da Matteo sine kafeer. Superkoselig sted med supergod kaffe og bra mat. Veldig gode kaker!

Det ble litt handling også. Kjole og cardigan på salg fra Noa Noa, vintagebluse funnet i den koselige bydelen Haga og veske fra Sandqvist. Endelig fant jeg en akkurat passelig stor, svart veske i god kvalitet som funker til både hverdags og fest.

Hotellfrokost. Noe av det beste med å bo på hotell!

Jeg har ny kjole på og venter på tapas.

Fint sted å sove i sola, en veldig kort spasertur fra hotellet.

Min fine mann!

Kladdkaka og kaffe på Flickorna Kanold. Ville helst smake på alt de hadde der.

Göteborg er virkelig en utrolig koselig by. Jeg gleder meg allerede til å reise dit igjen!

9 thoughts on “Elleve snapshots fra Göteborg

Legg igjen en kommentar

