Sånt man kan gjøre når det regner (ting jeg har gjort i det siste)

♥ Spise middag mens man ser på favorittserien sin. Og siden det regner, kan man se en eller to episoder til selv om man er ferdig med å spise middag.

♥ Drikke te og spise kake med noen man liker godt. Kanskje på Tehuset hvis man er i Oslo, men egentlig er det jo minst like hyggelig å drikke te hjemme hos noen. Også kan man bake kake sammen først!

♥ Skifte til pysjbukse når man kommer hjem fra jobb, og bare bli inne hele kvelden og gjøre koselige ting.

♥ Lage papirblomster! Det er ikke vanskelig, og de blir så fine. Og selv om de egner seg veldig godt som festdekorasjoner, kan man jo lage dem bare fordi man har lyst også, og henge dem i et vindu eller i taket.

♥ Bake scones til frokost mens man hører på radio. Helst P2.

♥ Gå på Plantasjen og kjøpe billige blomster og blomsterpotter, og lage sin helt egne lille hage inne hvis man ikke har en ute.

♥ Spise pizza sammen med gode venner. Eller alene, pizza er godt når man er alene også.

♥ Vaske klær og gjøre noe fint mellom hver vask som skal henges opp. For eksempel skrive et blogginnlegg eller et brev, lese noen kapitler i en bok, se en episode av en bra serie eller ta en blund.

♥ Planlegge om drømme om en reise man skal på snart eller om veldig lenge.

12 thoughts on “Sånt man kan gjøre når det regner (ting jeg har gjort i det siste)

  1. Jeg liker absolutt å treffe fine folk på Tehuset. Godt å se at du koser deg! Jeg gleder meg til fine avtaler med deg utover høsten.

  2. Foruten pysjbuksepunktet (høhø), kan jeg stille meg bak alle disse hyggelige regnværsaktivitetene! Det har vært veldig hyggelig å drikke te og spise pizza med deg, og jeg gleder meg til å sees igjen snart!

  3. innimellom kan regnsommar vere ganske kosleg! (så lenge det ikkje blir for mykje) trur blomsterpunktet er min favoritt, hagar er så fine.

  4. Så koselig:) Det er så rart, for i våres kjøpte jeg en terracotta-potte og en fin rosa blomst (husker ikke hva den heter, men ser at du har kjøpt den samme typen.) Og i dag kjøpte jeg en blomst og en potte til. Så får jeg se at du har gjort akkurat det samme:) Så koselig. Tror vi har litt lik smak. Ser ut som at du har hatt noen fine dager. Regn kan være bra det:) Det gir rom for å kose seg inne istedet.

  5. Jeg tar alltid på meg pysjbukse når jeg kommer hjem fra jobb … Selv om jeg kanskje må skifte til hagebukse senere om jeg skal være gartner.

Legg igjen en kommentar

