Bryllup

Happy.
I helga har vi vært på vestlandet i bryllup! Det var Tore og Ann Jorunn som gifta seg, og Ståle var brudgommens forlover. Tore og Ann Jorunn er de første av våre nære venner som gifter seg, og det var innmari fint å være med på. Det er noe helt spesielt når to av ens beste venner sier ja til å dele livet med hverandre. Jeg var glad for at en av de andre gjestene hadde tenkt så langt at hun hadde Kleenex i veska, for å si det sånn. Gratulerer igjen, Tore og Ann Jorunn! ♥

Forresten: Hjertelig velkommen til dere som har klikka dere inn hit fra bloggportrettet hos Mewkid!

13 thoughts on “Bryllup

  1. Hei! Jeg klikket meg nettopp inn på bloggen din via mewkid. Jeg må bare si at jeg nesten begynte å le etter å ha lest om hvor glad du er i kaffe og frokost. Det var akkurat som å høre min egen stemme. Jeg elsker slike rolige morgener hvor jeg kan bruke lang tid ved kjøkkenbordet med en kopp kaffe. Veldig moro å se at det finnes andre som også setter pris på dette. Hehe:)

Legg igjen en kommentar

