Efjord

Nothing left.

Etter ei veldig fin uke på Hamar vender Ståle og jeg snuten mot nord i dag. Vi skal til vakre Efjord i Ballangen, der Ståles familie har hytte. Der er det fjell og hav og niser og multebær og havørn og små tjern og stillhet og stor himmel, men ingen mobildekning eller internettilkobling. Vi skal være der i ei uke, og jeg tror det blir veldig fint. Jeg har tatt med meg Doris Lessing, Göran Tunström og Siri Hustvedt i kofferten. Og kamera og varme klær. Når jeg kommer tilbake skal dere få se hvor vakkert der er i Efjord, også skal jeg endelig blogge litt ordentlig om bryllupet vårt! I mellomtida vil det dukke opp et par forhåndsskrevne innlegg her inne. Stikkord er DBS-sykkel og blåbærpai. Ha en fin uke, alle som titter innom!

8 thoughts on “Efjord

  1. Så herlig! Nyt en flott uke i stillhet og vakkert landskap. Det er slike dager som er viktig for å lade opp litt! Jeg gleder meg til å lese om sykkel, pai og bryllup.

  2. ha en fin tur! det høres ut som om det ikke kan bli annet enn det, så jeg gleder meg til å lese om det 🙂 og om bryllup selvfølgelig!

  3. Åh, velkommen nordover! Nyt uka i det som høres ut som flotte omgivelser, sånn som det skal være og er her oppe. I morgen tar jeg selv en pause fra (Tromsø)byen og busser, eller båter for første gang om jeg bestemmer meg for det, enda litt lenger nord for å puste og leve litt. Herlig!

Legg igjen en kommentar

