Min nye røde sykkel

Untitled

Da Ståle og jeg hadde Hamar-ferie for et par uker siden gjorde vi mye fint. Vi var blant annet på loppermarked, og jeg har jo allerede vist dere det fine serviset jeg fant der. Men det jeg egentlig var på utkikk etter, var sykkel. Og det fant jeg! En nydelig fin DBS Tourist damesykkel  i god stand.

Untitled

Med reflekspinne, lykt og sykkelbjelle. Jeg synes den er så fin! Og etter en grundig vask ble den nesten som ny. Ståle fant seg også en gammel DBS, så nå kan vi bli et skikkelig sykkelektepar. Vi må bare kjøpe oss hjelm først, for det må man ha! Også ønsker jeg meg en fin kurv til å ha piknikpledd og baguetter i.

11 thoughts on “Min nye røde sykkel

  1. Åhå, så vakker! Jeg drømmer om noe lignende selv, i hvert fall noe annet enn terrengsykkelen jeg kjøpte da jeg var 11-12. Og så kan jeg late som jeg bor i stor by og faktisk har behov for å sykle hit og dit (mens jeg egentlig bor midt i sentrum i en liten by og kan gå til alt av butikker og morosaker, og tar buss og tog til jobb og skole noen mil unna, hehe). Kos deg på sykkeltur!

    • Det er på samme måte i Oslo, jeg har nesten slutta å gå på loppemarked her. Hvis man har mulighet, er det kjempelurt å dra på loppis i på bygda!

  2. Loppiser utenom Oslo, altså. Mye bedre! Kanskje jeg skal ta deg med på loppemarked på Nesodden en gang, de pleier å være hundre ganger bedre enn i Oslo. Prisene er i alle fall hyggeligere. Også kan vi drikke kaffe på båten! 🙂 Forresten så gleder jeg meg skikkelig til å se deg igjen i morgen. Det tenkte jeg at jeg måtte si

Legg igjen en kommentar

