Eventyrlige Efjord

Efjord.
{Ute på spasertur}

Reading The Red House.
{Utsikt fra leseplassen}

Reading On The Road.
{Min fine mann}

Look down.
{Svigermors blomster}

Forrige uke tilbrakte vi på hytta til Ståles familie i Efjord. Det er så utrolig vakkert der. Og stille. Når jeg kommer dit må jeg alltid lytte litt til stillheten. Også må jeg bare se, se, se. På fjellene, havet, fuglene, båtene, blomstene, fjæra, himmelen. Uka vi hadde der brukte vi til å gå lange turer, lese masse og drikke masse kaffe. Kort oppsummert. Også bada jeg i havet!

11 thoughts on “Eventyrlige Efjord

  1. For et nydelig sted! Jeg elsker fjellene i nord, de skaper en stemning som er helt magisk. Det ser ut til at turen deres var fabelaktig, godt å få fylt opp energilagret 🙂

Legg igjen en kommentar

