Bursdagshelg

Birthday morning.
I Gilmore girls-verdenen har man ikke bare birthday, men birthday week. Jeg har kanskje ikke hatt en hel bursdagsuke, men jeg har i alle fall hatt en bursdagshelg! Og bursdagshelga har jeg fylt med:

♥ Lang og god frokost sammen med Ståle. Med ballonger, blåbærpannekaker, kaffe og Joni Mitchell.

♥ Kjolekjøp. En skikkelig fin en fra Noa Noa.

♥ Lunsj på bakeri.

♥ Makroner fra Sebastien Bruno.

♥ Fantastisk pizza, prosecco og tiramisu på Villa Paradiso.

♥ Sofia Coppolas Marie Antoinette.

♥ Baking av eplekake og sjokolademuffins.

♥ Kaffeslabberas med masse fine folk.

Beste bursdaghelga noen sinne, med andre ord! Og som en liten ekstra bonus har vi masse kakerester i kjøleskapet, som jeg kan ha til ettermiddagskaffen hele uka om jeg vil.

Har dere gjort noe fint i helga?

14 thoughts on “Bursdagshelg

  1. Gratulerer så mye med dagen! En uke i strekk kan bli vel mye, men en ukes feiring på deltid kan nok gå. Med kakerester i kjøleskapet blir det vel noe slikt?

  2. For en perfekt bursdagshelg! Og veldig veldig fortjent. ❤ Jeg er så glad for at vi fikk være med på å feire deg. Kos deg med kakerestene! Mmm.

  3. For en deilig helg. Elsker bloggen din! Den gir meg god følelse i både hjertet og kroppen, tihi 🙂 ha en kjempefin uke videre

  4. Høres ut som en veldig fin bursdagshelg! Har hatt en hel lørdag sammen med min beste venninne som hadde perm fra garden. Vi og kjæresten min gikk fra bod til bod på matfestivalen og koste oss med saksprøvene der.

  5. For en fantastisk bursdagshelg og en fantastisk blogg! Gratulerer med overstått (Og ja, Marie Antoinette hører med på bursdagsfeiringene mine også – ihvertfall som bakgrunnsmusikk, om ikke annet!) Hilsen fra Portugal

Legg igjen en kommentar

