Hjemme igjen

Monday.
{Romapus}

I går kveld kom Ståle og jeg hjem fra ei veldig bra uke i Roma. Vi har opplevd så mye fint, og jeg tror jeg kommer til å dagdrømme masse om Roma framover! Et skikkelig innlegg om reisen kommer, med noen små Roma-tips og alt.

Nå er jeg i gang med de siste fem ukene av praksisen min. Jeg skal ikke late som at overgangen fra langsomme morgener i Roma til å stille vekkerklokka på 05.30 i dag var helt smertefri. Det hjalp litt at Ståle kjøpte croissant og deilig yoghurt med granola til meg i går, som jeg kunne ha til frokost i dag. Også hjelper det litt at jeg har verdens fineste gamle grønne kåpe å holde meg varm med mens jeg venter på bussen, som jeg dessuten kan matche med en ny hatt som fikk bli med meg hjem fra Roma. Små hverdagsgleder!

Hva er deres hverdagsgleder akkurat nå?

13 thoughts on “Hjemme igjen

  1. fin pus! Og så snill Ståle er! 🙂
    Min hverdagsglede skal være stoltheten av å ha vasket klær i dag, skal akkurat til å begynne!

  2. Velkommen hjem, turtelduer! Jeg gleder meg til å lese om Roma-turen! Mine hverdagsgleder for øyeblikket inkluderer fine hus over alt, kaffetrakter som pludrer til meg om morgenen (hvis det er noen trøst,så må jeg opp klokka 06.00 hver dag de neste åtte månedene, så vi kan danne earlybirds-klubb!) og strømpebukser med katter på. Liker Romapusen! Ha en fortsatt fin uke, Ine!

  3. hei igjen! Åh, ein slik mann skulle eg gjerne hatt og. Men her må ein fikse sjølv, så eg bakar brød. Har kjøpt inn litt costello-ost, så det blir nok herleg mat på skulen i morgo! Eg kjem til å lagre alle Roma-greier du posta trur eg, for nokre venninne og eg skal på interrail til Italia neste summar!
    Ha ei fin veke!

  4. Gleder meg til å se mer fra turen! Mine hverdagsgleder nå er nye, gamle, røde støvletter, at favorittseriene mine har startet igjen, melksesteamer til kaffemaskina så jeg kan lage meg moccha, latte og mange andre typer melkekaffe (pysa Marlen) og tykke sokker! Og å glede meg til lørdag, som nå er fast pannekakefrokostdag!

  5. I dag kom jeg over bloggen din. Jeg ble så glad! Du har en av de fineste bloggene jeg har lest. Så i dag ble bloggen din en glede på en helt vanlig torsdag. Takk!

  6. hvis jeg har en dårlig dag setter jeg på en podkast og lager mat i timesvis. ingenting er bedre for humøret enn å kutte opp frukt og grønnsaker, hakke opp urter og raspe sitrusskall og etterpå er jeg alltid i bedre humør. det hjelper også å ha en kjæreste som elsker alt jeg lager og som er en klassisk loud eater. og som tar oppvasken hver dag 🙂

  7. Mine hverdagsgleder om dagen er at jeg ser mannen min litt oftere, da han ikke pendler like mye. Å snakke med bestevennen min i telefonen nesten hver dag, og vite at vi har hverandre selv om vi bor mange mil unna. Drømme om å flytte til Lofoten (som vil bli en realitet..). Tegne på planløsninger til et hus. Ha på rosa neglelakk. Finne igjen favoritt prikkekjolen. Gi klemmer

Legg igjen en kommentar

