Fem fine ting

En. I morgen reiser Ståle og jeg til London! Vi skal besøke Julie Marlen og Aslak, og det skal bli så fint.

To. På søndag er det første søndag i advent. Vi har adventsstaken med lilla lys klar. (Men får vente med å tenne lys til vi kommer hjem på mandag.)

Tre. the bitty mini, som jeg tror er den fineste Tumblren jeg har sett. Takk for tipset, Joy-Loi!

Fire.Min nye kjole fra Marimekko. En vinterutgave av den lille sorte med lange armer og litt ull.

Fem. I kveld er det konsert med Michael Kiwanuka på Rockefeller, og dit skal Ståle og jeg.

Hva synes du er fint om dagen?

12 thoughts on “Fem fine ting

  1. Åhå, jeg stemmer for at vi får se Marimekko-kjolen! De har så mye pent og morsomt, og du er sikkert superfin i den!
    For tida er jeg ekstra glad i Modern Family (den perfekte litt-sliten-og-litt-sulten-etter-skoledagen-serien, har jeg funnet ut!), i myntete, i granateple og i det nye Kaizers-albumet.
    Som sagt tidligere: GOD TUR! London før jul er helt hinsides bra!

  2. Åh, det var virkelig fem fine ting! Mine fem er desemberglede, ny julestjerne som jeg gleder meg sånn til å henge opp, sitron- og ingefærte, å telle ned til juleferie og lukta av vinter.

  3. Så fine planer! Jeg har lett overalt etter vanlige adventslys her borte, men finner ingen.. Heldigvis har jeg en fin bestevenn som sendte røde kubbelys med julelukt i gave, og en mamma som ikke synes jeg er for stor for adventskalender.

  4. Fantastisk tumblr! Jeg er glad for at det er 1. desember i morra, og at juleferien nærmer seg sakte men sikkert 🙂 God tur til London!

  5. eg elskar glede-seg-til-lister! Og denne var kjempefin!

    om dagen er det fint at eg blir ekstra kreativ under stress, at eg har fine marte som eg bor med som eg skal bake pepperkake med i kveld, at det kom snø i dag, at det er advent frå og med i morgon, at eg skal prate med mormor og farmor&farfar i kveld, og at eg skal sende brev i dag.

  6. 1. Iben.
    2. Klemmer fra Askil.
    3. Snø på bakken.
    4. Handle inn julegaver i fine butikker som gir deg varene i silkepapir.
    5. Drikke kaffe med fløte.

Legg igjen en kommentar

