Juledager

Christmas.

Christmas.

Christmas.

Christmas.

Christmas.

Etter fire gode juledager på Hamar, har min kjære og jeg nå reist til familien til Ståle i nord. Vi har hatt så fine juledager på Hamar. Julaften var så fin i år med snøvær hele dagen, første juledag var vi på dansk julefrokost hos gode venner, andre juledag hadde vi frokostbesøk av enda noen gode venner og tredje juledag hadde vi ingen planer. Ellers har vi gått turer langs Mjøsa, lest i hver vår bok, sett film og serier, fyrt i peisen og kost med katten. En jul etter mitt hjerte, med andre ord. Håper dere har en fin romjul!

8 thoughts on “Juledager

  1. Åh så fin Ine! Juledagene dine ser helt perfekte ut. Jul ved Mjøsa har vært skikkelig idyll, med snø og kuldegrader og deilig julestemning. Håper dere får fine dager i nord! ❤

  2. Så fint! Jeg liker bokbunken. Leste nettopp The perks of being av wallflower og likte den veldig godt, og Heartburn venter på meg akkurat nå. 🙂

  3. God jul såhär lite sent och god fortsättning på det nya året! 🙂 Jag läste också nyligen The perks of being a wallflower och tyckte mycket om den. Tack för en fin blogg och ett stort, stort grattis till den nya familjemedlemen som är på väg.

  4. Åhh, The Perks of Being a Wallflower er en fantastisk bok, en av mine favoritter! Du har en veldig søt blogg forresten 🙂

Legg igjen en kommentar

