2013

I året som kommer skal jeg:

– Bake brød, kanskje surdeigsbrød til og med.
– Begynne på mastergraden min i nordisk litteratur. Jeg skal ta fordypning i barne- og ungdomslitteratur og litteraturdidaktikk. Det blir så bra.
– Gå mer turer i marka. Med boller og kakao på termos.
– Trene morsomme timer på SATS.
– Gå mer på kino.

Friday pancakes.

– Spise flere hverdagsfrokoster sammen med Ståle. Med en kanne te, godt brød og kokt egg.
– Drømme om å reise til Paris for å besøke Synne.
– Begynne å abonnere på en avis igjen.
– Gå på kafé en gang i uka.
– Skru av datamaskinen oftere, og lese bøker jeg har hatt lyst til å lese lenge i stedet.

Flower shopping

– Kjøpe blomster hver uke. Fordi det gjør meg glad.
– Lage pizza hver fredag. Og prøve noen nye varianter av pizzatopping.
– Begynne å tegne igjen.
– Gå på loppemarkeder i Løten.
– Bli mamma. ♥

62 thoughts on “2013

  1. Dette må være verdens fineste liste, fra første til siste punkt. Jeg gleder meg til alle de fine avtalene våre, kjære vakre Ine som jeg er så glad i.

  2. Bli mamma! Så fantastisk. Gratulerer masse:-) Med bare noen måneders erfaring kan jeg si at det er det fineste man kan være.

  3. Gratulerer, så flott! Min liste inneholder mye av det samme som din (kanskje til og med det siste punktet – det finner jeg ut snart).

    Skal du ta NOR2310? Det skal jeg også. 🙂

  4. Ditt 2013 virker herlig! Og å være en baby med en mamma som kan masse om barnelitteratur høres veldig fint ut 🙂

  5. Kjære Ine! Så fin liste… og jeg gleder meg med deg og dere over det store som skal skje. Takk for 2012! Alt godt for 2013.Klem fra mamma

  6. For en fin liste, og gratulerer så mye! 🙂 Et tips til pizza topping er rødbeter! Du er nødt til å koke de først, men de gir en skikkelig god og frisk smak på pizzaen! 🙂

  7. Alt over det siste punktet forsvinner liksom litt, for det siste er det fineste av det fine. Jeg er så utrolig glad på dine og Ståles vegne, dere kommer til å bli helt fantastiske foreldre! Håper dere har ei fin feiring og nyter kvelden, masse klemmer fra oss i Trondheim.

  8. Kjæ re Ine! Jeg er helt sikker på at dere får et veldig fint år. Ble så glad da jeg leste at du skal blir mamma. Det blir fantastisk!! Jeg ønsker dere begg alt godt for 2013 og gleder meg til å følge deg videre! Klem 🙂

  9. Woop woop! Så artig Ine! 😀 Altsammen! Tenkte bare å komme innom å si godt nytt år (til både deg og Ståle), men nå kan jeg jo si gratulerer med bolle i ovnen også! Klem

  10. Håhåhå, dette er tidenes liste over fine ting for året som kommer! Jeg gleder meg på deres vegne, og til å få besøk, og til å hilse på den lille når sommeren er her igjen. Hurra for 2013! Godt nytt år, min kjære Ine!

  11. Jeg gleder meg sånn til det siste punktet!!! Og mitt mål for 2013 er å hekle ferdig et teppe!

  12. åå, mamma Ine, gratulerer så mye 🙂
    jeg håper det nye året blir akkurat som du ønsker deg, planene dine er fantastiske i hvert fall.

  13. Godt nyttår Ine! Og gratulerer så masse med baby i magen:-D Det er så stas å gå gravid, og veldig fint når babyen kommer ut og man pluselig er foreldre! De beste ønsker!

  14. Godt nyttår Ine og Ståle. Gratulerer med det store underet i magen din Ine.

  15. Herlig! 🙂 Gratulerer så mye med barn på vei! Jeg håper å bli gravid i 2013. Ellers merker jeg at jeg etter bare «en liten stund» i lærerjobb ønsker mer faglig påfyll! Mastergrad frister! 🙂

  16. Så fantastisk, Ine!! Utrolig koselig at dere skal bli foreldre ;D Åh, gratulerer så mye ❤ Gleder meg til å se deg når vi starter opp på Blindern igjen 🙂 God klem fra Lene

  17. Å, nå ble jeg så glad! Først av hele den lange fine lista, og så aller mest av det siste punktet. For en herlig måte å dele det med bloggverden. Gratulerer så mye! 🙂

  18. Så fin liste, og gratulerer så mye!!! Alt er så bra, men spesielt siste punktet…! ❤ ❤ Har store ambisjoner om å ha en like fin liste også 🙂 Klemmer

  19. Åh, jeg fikk tårer i øynene av det siste punktet! Å få Iben var det magiske jeg har opplevd og du har så mye å glede deg til! Alt godt til dere!

  20. Hurra for fine lister med flotte ting å se frem til i det kommende året! Dette blir jo bare kos, gleder meg til å følge med! Gratulerer så mye med den lille i magen, så hyggelig!

  21. Godt nytt år til deg, Ine! så utrolig hyggelig å lese at du skal bli mamma. Jeg har tenkt på det, at dere kanskje skal få barn snart:)

    Dette blir koselig å lese mer om! Gleder meg til å følges videre:)

    Stor klem fra Karianne

    Ps Bildene dine er forresten helt nydelige!

  22. Gratulerer så mye! Det er stort å bli mamma. Nye følelser dukker opp hver dag. Mest gode man ikke har kjent på før 🙂 Og det er fint å bo på Bøler.

  23. Så fin liste! Og ikke minst en fin-fin blogg! Veldig glad jeg fant veien hit, via hjartesmil. Kommer garantert tilbake 🙂

Legg igjen en kommentar

