Hattedame

Me with my hat.
Blid etter lørdagslunsj på Godt brød med rundstykke og skolebolle

Da vi var på bryllupsreise i Roma kjøpte jeg to ting som jeg er spesielt fornøyd med: Et par marineblå ballerinas fra Pretty Ballerinas (til halv pris) og en hatt! Jeg tror jeg prøvde alle hattene de hadde i den fine hattebutikken før jeg fant en som kledde meg og var passe stor. Jeg liker så godt å gå med hatt, for man føler seg så kledd og fin med en gang. I begynnelsen var det litt uvant, jeg var liksom veldig bevisst på at jeg hadde en hatt på hodet. Nå har jeg brukt den så mye at det har blitt helt hverdagslig, og jeg føler meg veldig vel som hattedame.

11 thoughts on “Hattedame

  1. Åh, eg har so lyst til å gå med hatt, men det er so vanskeleg å finne den typen ein føler seg komfortabel med. Og viss ein fyrst finn ein er det so vanskeleg å våge seg til å bruke den, tykkjer eg.

    Du har so absolutt funne din hatt, og du kler verkeleg gødt å vere hattedame. Slik gjer meg glad.

Legg igjen en kommentar

