Endelig farger

Colours.
Forrige helg var Ståle og jeg innom malingsbutikken på hjørnet for å kikke på farger til vårt nye hjem. Etter å ha bodd i en leilighet der det meste er hvitt i fem år, gleder vi oss veldig til å kunne male veggene i akkurat de fargene vi selv vil! Jeg merker dog at jeg er litt hjernevasket til å tenke innenfor «hvit-boksen», man er liksom så vant til å se hjem med hvite vegger. Det føles litt skummelt å skulle velge noe annet, men samtidig vet jeg at det kommer til å bli superfint når vi bare finner de riktige fargene. Det største problemet er egentlig at det er så mange farger jeg synes er veldig fine, så det er vanskelig å velge. Men det er jo et luksusproblem!

Et lite tips til slutt: Det finnes maling uten løsemidler, som også gravide kan male med. Jeg fikk opplyst på malingsbutikken at de kan blande alle slags farger til gravidvennlig maling.

5 thoughts on “Endelig farger

  1. Jeg bare vet at det kommer til å bli så fint hjemme hos dere! Det finnes så mange fine farger, så jeg skjønner veldig godt at det er vanskelig å velge. Håper dere finner fram til den som kjennes helt rett! Det høres fint ut å bevege seg litt utafor den hvitt-boksen.

Legg igjen en kommentar

