Flyttedager

Moving.
Stua vår akkurat nå: Ingen sofa, tomme bokhyller, visne tulipaner i en vase på spisebordet, rent tøy som ikke er lagt på plass enda, flytteesker og generelt litt unntakstilstand. Vi klarer heldigvis å holde flyttekaoset litt i sjakk, og akkurat nå tenker jeg at denne flyttinga skal gå veldig greit (det kan jo jeg tenke, som ikke kan bære noe tungt…). Ting er i ferd med å ordne seg veldig bra, og vi gleder oss masse til å komme på plass i vårt nye hjem. Lørdag er flyttedagen, og før den tid har jeg en del å gjøre både i forbindelse med selve flyttinga og studiene. Så vi snakkes når vi er på plass på Bøler! Ha en fortsatt god uke!

7 thoughts on “Flyttedager

  1. Jeg ønsker dere all mulig lykke til med flyttingen! Det blir fint å komme inn i helt eget hjem 🙂 Klem

  2. Lykke til med flyttinga! Bare si ifra om det er noe jeg/vi kan hjelpe til med. Jeg gleder meg masse til å komme på besøk på Bøler!

  3. Det er veldig greit å flytte når man er gravid, ja! Da kan du bare peke hvor du vil ha tingene! Vi flyttet da vesla var 4 uker gammel, og jeg ikke kunne løfte tungt, og skal si det var greit å slippe å bære opp flyttelasset til 4.etasje!
    Lykke til med flyttinga 🙂

Legg igjen en kommentar

