Siden sist

– har vi, med fantastisk innsats fra våre kjære venner, flyttet alle sakene våre fra Lakkegata til Bølerlia.

– har koppene mine fått sin helt egen hylle. Og jeg har vært lykkelig over det nye kjøkkenet vårt, som har mye mer plass enn det gamle.

Cups.

– har vi malt en prøvevegg på stua grå, og bestemt oss for at resten av stua også skal bli grå.

– har vi tegnet forskjellige utkast til Billy-bokhylla vår, som jeg gleder meg veldig til å få opp, og enda mer til å fylle med bøker.

– har jeg laget vafler, og røra rakk til både kveldsmat og frokost.

Waffles for breakfast.

– har vi spist frokost ved kjøkkenbordet med P2 på radioen og ekorn utafor vinduet. Hver dag.

– har jeg laget den første middagen i nytt kjøkken (grønnsaksgryte med couscous).

– har vi oppdaget hvor nærme skogen vi faktisk bor, og at det tar bare et kvarter å gå til Nøklevann herfra.

Nøklevann, Oslo.

– har jeg levert førsteutkastet av prosjektbeskrivelsen til masteroppgaven min (som blir om tabuer i barnelitteraturen).

– har det sparket masse i magen. Nå kan til og med Ståle kjenne det hvis han legger hånda på magen!

Har dere gjort noe fint siden sist?

23 thoughts on “Siden sist

  1. So månge gode ting! Herleg at det er so kort veg til skog og litt villmark, og masteren din høyrest spennande ut. No fekk eg for øvrig grådig lyst på vafler.

  2. Så mye fint og hyggelig! Hurra for dere 😀 Bøler virker som et fint sted å bo. Nær by og skog. Dit vil jeg også en dag.

  3. Så fint at dere har kommet dere litt i orden i den nye leiligheten. Så mye spennende som skjer hos dere! Så herlig å bo så nært skogen, det er jo skjønt å bare kunne rusle rett ut og glemme byen litt innimellom. Lykke til med masteren, høres veldig spennende ut!

  4. Jeg har ventet i spenning på nytt blogginnlegg fra deg!
    Og så har jeg spist ostekake, blitt tante og gått fine turer med lydbok på øret.

    Fint å ha deg tilbake igjen, og gratulerer så masse med ny bolig!

  5. Så flinke dere har vært! Håper å få se mer av leiligheten 😀 og for en koppesamling 😀 og tommel opp for natur utenfor døra og babyer som sparker og styrer på 🙂

  6. Det er så utrolig rart å tenke på at dere bor et annet sted når jeg kommer hjem, haha!
    Det virker som at dere får det så utrolig fint på Bøler, og jeg gleder sånn på dere vegne, og ser veeeeldig frem til å komme på besøk til sommeren.
    Jeg synes master-temaet ditt virker skikkelig spennende, forresten!

    • Jeg synes også det er kjemperart! Men på en måte føles det ganske naturlig også. Fint å kjenne at det er en sprell levende grunn til at buksene mine ikke passer lenger, hihi.

  7. Så mange fine ting! Håper å få se bilder fra leiligheten når dere kommer dere ordentlig til rette. 🙂

  8. Utrolig spennende mastertema! Du er flink! Og jippi for rosinspark, men snart er barnet vel mer på størrelse med en pære? eller enda større! 😉

Legg igjen en kommentar

