Mandagsgleder (et forsøk på å tenke positivt)

På en mandag der nesa er tett, halsen er tørr og leiligheten vår er et eneste stort kaos, er jeg ekstra glad for:

Aftenposten på t-baneturen til Blindern.
Gode studievenninner som holder ut med meg selv om jeg har en dårlig dag.
Planer om å kjøpe en skikkelig fin, lyseblå sofa på Ikea i dag, hvis de har en igjen til oss. Og bokhyller!
Middag på Ikea (hurra for å slippe å vaske opp på en dum mandag!).
Sola.
Nugatti på rundstykket og frukt til lunsj.
Min nye almanakk med katt på (glemt julegave fra mamma og pappa, kjøpt på en fin papirbutikk i Roma).
Den nye fargen på stua vår, som heter Morgendis og er en fin, lys grå.
God te.
Tulipanene på kjøkkenbordet.
Han her.
Friday.

13 thoughts on “Mandagsgleder (et forsøk på å tenke positivt)

  1. Dette var fine mandagsgleder! Det hjelper å finne ordene når man skal tenke positivt. Håper dere får en fortsatt god mandag!

  2. Jeg er også forkjølet! Jeg hever glasset for oss to, og i glasset er det vann med febernedsettende brusetablett – vi kjører stil!
    Morgendis høres ut som en skikkelig fin farge.
    God bedring!

  3. Mykje glede i små teng (måtte ta den på nordnorsk). Jeg har «hver-dag-stadig-lysere», som mitt konstante… vel: lyspunkt. Og kaffe, såklart. Og da jeg i går (litt kjip dag) oppdaget en sjokolade jeg hadde glemt (tror det er første gang i historien, cirka) var hverdagslykken gjort 🙂

  4. Gratulerer med innflytning!! Bøler er trivelig!! Vi var på Bølerbadet for noen uker siden – det er godt og varmt i vannet, og fint for babyer. Vi var der masse da jeg var liten og:)

    Håper du er i bedre form! Magen din under der var så nydelig!! Har forresten endelig skrevet svar til kommentaren din ang. trening inne hos meg for en stund siden:)

Legg igjen en kommentar

