Se min mage (uke 25)

Week 25.
Her kommer bloggens første offisielle magebilde! Nå er jeg i uke 25, det betyr at det er 15 uker igjen til vår nye verdensborger kommer. Jeg merker godt at han øver seg til livet utafor magen, for det er mye akrobatikk der inne. Jeg merker også bedre og bedre at jeg faktisk bærer på en liten baby, for det begynner å bli litt tyngre å gjøre vanlige ting som å gå tur, løpe etter banen eller snu seg i senga. Jeg kan jo bruke den diplomatiske formuleringen til baby-appen min: «You may also notice that you’re becoming less graceful». Formen er likevel fin, og etter å ha tatt det veldig med ro i det siste, er jeg ikke like sliten lenger.

Det er rart og fint å tenke på sommeren som kommer. Den blir nok noe helt annet enn alt annet jeg og vi har opplevd. Spennende, rart og fint.

19 thoughts on “Se min mage (uke 25)

  1. Flotte Ine!
    Det er spennende å følge deg gjennom denne tiden 🙂 Og det er så fint at du lytter til kroppen din – den er ofte klokere enn vi tror!
    Klem Ingvild

  2. Tilbaketråkk: hjartesmil

Legg igjen en kommentar

