Kaffehjertet gleder seg

Scones and coffee.
De siste månedene har jeg, som nevnt tidligere, rynka på nesa av kaffe. For å forklare Ståle hvordan jeg syntes kaffe lukta, måtte jeg ty til sammenlikningen bensinstasjonspølse (det er omtrent den ekleste lukta jeg vet om). Jeg måtte nesten gå ut av kjøkkenet når Ståle lagde seg kaffe om morgenen, og jeg måtte sitte langt unna espressomaskina på kafé. For ei som vanligvis elsker kaffe, var det veldig rart.

Men forrige uke fikk jeg plutselig litt lyst på kaffe igjen. Så jeg lagde meg en kopp. Med masse melk. Og det smakte godt! Så nå har jeg fått tilbake en daglig kaffestund, og det føles så fint. Gleder meg til å gå på Stockfleths å kjøpe kake med en skikkelig god cappuccino til. Kaffehjertet gleder seg!

12 thoughts on “Kaffehjertet gleder seg

  1. Hurra!!
    Den bestefølelsen å kunne nyte god kopp kaffe igjen 😀
    Ble en dyyyyr periode for meg, unnet meg herlige og dyre kaffe latter og cappucinor hver dag. Verdt det 🙂

    Kos deg på kafe 🙂

  2. Så fint at kaffeidentiteten er på vei tilbake igjen, hihi 😀 Kos deg med den daglige kaffestunden fremover. Den på bildet så iallefall veldig hyggelig ut! Er det hjemmebakst?

  3. Kjære vene, nå forsto jeg alt da du sammenlignet med bensinstasjonspølse. Æææ. Jeg er glad du er Koffeine med kaffekoppen igjen! ❤

  4. Jeg gleder meg stort på dine vegne, Ine! Det virker ganske fryktelig at dejlig kaffelukt ble bensinstasjonpølselukt (æææsj). Så godt at kaffestunden er tilbake i hverdagen! Nyt den!

  5. Fant bloggen din i dag og har kost meg sånn ved å lese og lese i arkivet ditt! Innlegget om hvorfor du falt for kjæresten din er noe av det fineste jeg har lest på lenge, hihi. Endelig en annen blogg som ikke fokuserer så mye på kosthold og trening og det der dumme skjønnheteidealet. Gleder meg til å lese mer 🙂

  6. Oi, jeg hadde innlegg på trykk i Dagsavisen i går om pels!

    Hurra for at du har fått tilbake lysten på kaffe når det er noe du blir så glad av:)

  7. Hei – vakker blogg! Jeg klarte aldri kaffe under mine tre svangerskap. Helt stopp. Og så tok jeg det alltid igjen seinere. Lykke til framover.
    Fint at du trives ved Østmarka!

Legg igjen en kommentar

