Sånt som har gjort meg glad i det siste

Fine ord fra Mariell om bloggen min (her), og alle dere som har funnet veien hit derfra. Velkommen skal dere være!

Mammaen min, som alltid er så engasjert i de rundt seg.

Babyspark i magen. Og få høre hjertelyden på kontroll.

Hjemmekontor ved spisebordet i stua. Fint med endeløs tilgang på te, og sofaen like i nærheten i tilfelle jeg trenger en hvil.

Home office.

Ståle som løper på butikken og kjøper cottage cheese og mørk sjokolade til meg når det er det jeg har lyst på.

De gule ranuklene jeg kjøpte til påske, som fortsatt står og er fine.

Skikkelig god pasta til middag.

Kafébesøk en mandag formiddag med Maren. Og postkortene hun sendte meg for noen uker siden, som skal få henge på kjøkkenet.

Best postcards ever.

Å perfeksjonere sconesene mine.

Fem fine middagsasjetter fra Egersund, som jeg fant på en bruktbutikk i Elverum til 80 kroner.

Bar asfalt i Oslo. Og at vinterjakka mi har blitt for varm å bruke nå.

Denne lille elefanten fra Cath Kidston.

12 thoughts on “Sånt som har gjort meg glad i det siste

  1. Haha, så kjekt at Ståle fungerer som lakei!
    Så koselig det er blitt i stua deres, Ine. Jeg gleder meg sånn til å se den nye leiligheten med egne øyne etterhvert!
    Elefanten var supersøt. Jeg har en stor, pen tekopp fra Cath Kidston – de lager så mye fint!
    Håper du får en fortsatt fin uke med mange grunner til å være glad! Jeg savner deg!

    • Ja, det er veldig kjekt, altså!
      Jeg gleder meg veldig til du er i Oslo igjen, og kan komme på besøk! Da kan vi sitte på balkongen og drikke kaffe mens vi myser mot sola.
      Håper du har det bra i Paris, jeg savner deg også!

  2. Jeg ble veldig glad da jeg fant denne bloggen. Selv sitter jeg med masterinnspurten nå, og skal levere master i nordisk språk. Planen er også å bli lektor, så det er gøy å finne noen som er i samme båt. Det må være så spennende og fint å vente et lite barn. Ønsker deg alt godt!

  3. Så fint dere har det:) Og for en fin liste! Det er lurt å tenke over ting man er takknemlig for av og til. Da føler man seg så bra! Ha en fin uke, så ses vi vel til helga:)

Legg igjen en kommentar

