Itty bitty

Først: Tusen, tusen takk for alle gode ord dere har lagt igjen på forrige innlegg. Det føles alltid litt sårbart å publisere tekster som er såpass personlige. Men hver gang jeg har gjort det, har jeg bare blitt overvelda over hvor mange fine folk det faktisk finnes der ute. Jeg føler meg heldig som har slike engasjerte, reflekterte, gode blogglesere!

Untitled

Denne uka kjøpte jeg det første babytøyet. Vi har allerede arva litt, men jeg synes det er koselig å kjøpe litt nytt også. På Lindex fant jeg en fin body med seilbåter og to små bukser med prikker og striper. Liker hvordan rumpa er like lang som beina på buksene! Jeg synes Lindex hadde en del fint babytøy. Mye er i økologisk bomull, og der var mulig å finne klær i andre farger enn blå eller rosa der. Tommel opp! Rart å tenke på at om rundt tre måneder har vi en liten tass i hus som disse klærne passer til.

7 thoughts on “Itty bitty

  1. Så søte! Jeg husker første plagget jeg kjøpte ennå. Så lite at jeg nesten ikke trodde det kunne være riktig. Men de er jo så små:)

    Jeg leste det forrige innlegget ditt og satte stor pris på der, Ine. Det er så utrolig stort av deg å dele slik. Du gjør slike ‘opplevelser’ mer akseptable på egne vegne. God klem til deg:)

Legg igjen en kommentar

