Se min mage (uke 35) + spørsmålsrunde!

Untitled
Her er babymagen min i uke 35! Er den ikke fin? Babyen der inne er en aktiv liten krabat, noe som resulterer i at den vordende mammaen ikke sover så mye om natta. Det er kanskje naturens måte å forberede meg på tida etter fødselen? Uansett er jeg ellers i god form, og nyter rolige dager i mammapermisjon. (Ja, også har jeg vært hos frisøren og klippet av nesten alt håret mitt. Mammasveis, sier lillebror. Veldig deilig, sier jeg.)

Nå tenkte jeg at det kunne være morsomt med en aldri så liten spørsmålsrunde. Kanskje noen lurer på noe om graviditet og andre babyrelaterte ting? Eller noe helt annet? Spør i vei i kommentarfeltet, så skal jeg svare så godt jeg kan.

15 thoughts on “Se min mage (uke 35) + spørsmålsrunde!

  1. Kjempeflott på håret!
    Jeg husker Iben hold meg våken om natten på slutten, makan til turning og romstering. Men hun begynte å få dårlig plass.
    Og eneste måten jeg klarte å sove på var om jeg lå på sofaen sittende med mange puter i ryggen fordi det var så tungt å puste når jeg lå i sengen.
    God øvelse til den nye hverdagen, absolutt!
    Du har sikkert hørt rådet, men det er sant; legg deg til å sove når babyen sover!

  2. Du er så fin! Nå er det ikke lenge til magen din blir borte, hihi 🙂 Jeg lurer på hvordan det har gått for deg å spise vegetarmat som gravid? Jeg har ikke så mye kunnskaper om vegetarmat generelt, men jeg veit at det er ekstra viktig å få i seg alt man trenger av næringsstoffer når man er gravid, så jeg lurer på om du har spist som du pleier eller om du har vært nødt til å legge om kostholdet?

  3. Så fin mage Ine! Du er nydelig! Man får bare ekstra fin utstråling, når man er gravid synes jeg;)

  4. For en nydelig hårsveis! 🙂
    Hvordan har det gått å være vegetarianer og å være gravid?
    Skal sønnen deres også være vegetarianer?
    Hva jobber Ståle med?
    Var det planlagt å få en liten en nå?
    Hvor mange barn ønsker dere?

  5. Hei! Så flott du er! Her er det termin om tre veker og eg føle meg ikkje like fin 😉 Eg lurer på kommoden din, er det den store eller litt mindre kommoden Hemnes? Og dei fine gardinene dine med gule blomer kor har du kjøpt stoffet? Lykke til vidare med ruginga 🙂
    Klem klem

  6. Hei Ine! Du er så fin med babymage og ny sveis! Eg er nysjerrig på kva du ynskjer å jobbe med etter endt studie! I tillegg lurar eg på om de ser for dykk å bu i Oslo eller om de tenkjer å flytte til ein annan stad om nokre år.

    Klem frå Inga

  7. Kjempefint hår og veldig fin mage:) Du stråler!

    Jeg venter også barn i sommer og prøver å finne frem i babyutstyrsjungelen. Jeg ønsker jo selvfølgelig det beste for barnet – og vil gjerne velge økologisk og miljøvennlig der jeg kan (og kanskje spare litt penger også). Kanskje du kan si noe om hva du tenker om dette? Jeg ser jo at du har arvet en del klær og sånt, men hva med de tingene som helst skal være nye (madrasser, dyne, bilsete, lammeskinn osv)? Hvordan har dere valgt å prioritere? Det er jo så mange valg å ta, og som førstegangs er det ikke så lett å vite hvilke råd man skal høre på og hvilket utstyr man faktisk trenger. Gleder meg til å se svarene dine!

  8. Nydelig bilde av deg! Du kler den nye frisyren kjempegodt!

    Her er mine spørsmål:
    Hva gleder du deg mest til med å bli mamma?
    Hva gruer du deg mest til med å bli mamma?
    Trives du med å være gravid eller savner du normaltilstand?
    Har du tatt stilling til hvor mye du vil dele av babyens liv på bloggen?

    🙂

  9. Gjentar flere andre ser jeg, men åh så fin så fin du er! Du stråler! Jeg lurer på hva dine favorittbøker er? Og filmer? Jeg trenger litt inspirasjon, siden hverdagen er hektisk for tiden og det mest avslappende jeg vet er å bare drømme meg bort i en bok!

    Stooor klem fra fast leser!
    PS blir så glad av å lese her inne. Er så koselig stemning.

  10. Du er så uendelig fin! Ekstra nydelig med mage 🙂 Du ble kjempe fin med kort hår, og kan tenkte meg det er deilig. Også det smilet da! Får lyst til å gi deg en klem

Legg igjen en kommentar

