Bryllupsdag

The ceremony.
The ceremony.
After the ceremony.
The reception.
I dag har Ståle og jeg vår første bryllupsdag! Det er rart å tenke på at det allerede er ett år siden vi møttes på kirketrappa med litt sjelvende hender, gikk opp midtgangen sammen, sa ja til hverandre, dansa tett sammen til Harvest Moon og feira kjærligheten med venner og familie helt til det ble morgen. Det var en så fin dag, som jeg er veldig takknemlig for at vi har hatt sammen.

Det er fint å være gift med Ståle. Trygt å vite at vi er to om alt. Godt å ha en å drikke kaffe med om morgenen, en å komme hjem til, fortelle om dagen til, legge seg ved siden av om kvelden. En som er sikkerhetsnettet mitt, og som jeg er sikkerhetsnettet til. Jeg er så veldig glad for at vi valgte hverandre, og gleder meg sånn til alt vi har i vente. Sammen.

9 thoughts on “Bryllupsdag

  1. Hurra og gratulerer med dagen til dere begge to! Det blir ikke finere enn dette altså, jeg blir så innmari glad av disse bildene og ordene ❤

  2. Hurra for dere begge to, og for det dere har sammen! Gratulerer så mye med dagen. Jeg kommer alltid til å se tilbake på bryllupet deres med et stort smil!

Legg igjen en kommentar

